fredag den 30. oktober 2009

Fredag aften.

Jeg sidder på min plads i hjørnesofaen. Jeg har et glas koldt hvidvin inden for rækkevidde. Jeg er næsten alene hjemme, for Bo arbejder længe i dag. Det gør, at jeg faktisk også er ansvarlig for fjernbetjeningerne lige nu. Jeg har besluttet mig. Jeg optager Niels Hausgaard og Anders Lund Madsen fra DR1, og så skynder jeg mig at slå over på TV2, for jeg vil se "Vild med Dans". Ved siden af mig ligger hunden på sit tæppe. Jo vi skal nok få en dejlig aften.

2 kommentarer:

  1. Jeg valgte en bog... Og en kop te - og ungernes lørdagsslik... Vild med svans er bare ikke mig og bogen trak :) Anders er fin - men når jeg er træt som nu virker hans humor ikke på mig!
    Glæder mig til søndag

    SvarSlet
  2. Ja Mette - det skal blive godt at mødes igen. Lørdagsslik - det lyder som om, det er lidt for tidligt....
    Det med bogen skal jeg øve mig på. Jeg kan faktisk godt lide en god bog, men har ikke fået læst i flere år. Måske jeg skulle overveje at komme igang igen...

    SvarSlet