onsdag den 18. november 2009

Lidt tanker herfra

Hjælp. Lige om lidt er der gået et år igen. Jeg synes lige, at vi har holdt juleferie og pakket nisserne ned. Nu strækker de sig på loftet og gør sig klar til at vågne igen. Her i huset er de meget præcise. De vågner altid første søndag i advent.

Jeg er så småt begyndt på gaveindkøb. Der er næsten check på adventsgaverne og om et par uger er der 3 planlagte fridage, som dels skal bruges på at købe ind og lave småkagedej, og dels bare skal være mine til hvad jeg nu må have lyst til.

Alt i alt kan jeg mærke, at jeg bare er rigtig godt tilfreds med mit liv lige nu. Henne på sofaen ligger manden og sover. Til nytår runder vi et år mere sammen. Det giver liv til tankerne. Jeg føler mig heldig, fordi det stadig er os, og ikke mindst fordi det stadig er fedt at være os to.

1 kommentar:

  1. Dejlige tanker. Giver stof til eftertanke. Føler mig også heldig og det er på trods af alt. Livet er kommet i perspektiv og jeg er lykkelig.

    Knus og god søndag :)

    SvarSlet