lørdag den 8. maj 2010

Status

Det er intet mindre end fantastisk. Jakob er frisk igen. Han var rigtig syg i 5-6 dage. Det er vidst meget heldigt sluppet. Nu skal min store dreng tage lidt på igen. Han nåede at smide 7 kilo på en uge. Det er ikke godt. Tøjet hænger på ham, og hans arme og ben er utrolig tynde. Han skal nok komme efter det.

I morgen går turen til København fra morgenstunden. Frederikke og Augusta skal have deres navne sagt højt i kirken. Jeg skal bære Augusta og glæder mig rigtig meget. Lidt sjovt, at jeg skal bære hende på mors dag. For 4 år siden bar jeg fætter Viktor til dåben på fars dag. Jeg skal lige have sat bånd i dåbskjolen. Hun skal døbes i kjolen, som også er båret at alle mine 4 skønne unger og fætter Viktor.

1 kommentar:

  1. Skønt at han er ovenpå! Nu skal der bare køres kalorier ind :-)

    Sig til hvis I bager kage eller noget i den stil, vi vil gerne hjælpe med at prøvesmage :-D

    SvarSlet