mandag den 3. august 2009

Sommerstatus

Så er der taget hul på sommerferie nr. 2. Sådan er det blevet i år. På den måde har vi overlappet og klaret den, så børnene kun har været alene hjemme en enkelt uge.

Vi har ikke været på ferie i år. Det var en aftale, vi lavede, da vi købte Dodo. Dels skulle hun have lov til at falde rigtig godt til, inden hun skulle passes i længere tid, og dels var hun jo en dyr lille dame. Hun er blevet en del af familien, og vi nyder alle, at det kan lade sig gøre. Jakob har ikke haft nogen allergiske reaktioner overhovedet, og drengene undværer deres astmamedicin - nu snart på 2. år.

Jeg har virkelig holdt ferie. Sådan helt ud i yderste led af kroppen. Jeg har fået lavet lidt ind imellem, men jeg har også tilladt mig at lave absolut ingenting. Der er blevet strikket på terassen, så det har været en fornøjelse. Mit sjal er ved at være færdig. Jeg mangler bare ca. 20 pinde. Det er dog nogle lange nogen af slagsen. Der er over 610 masker på pinden nu. Med det sidste mønster skulle der kunne lukkes 720 masker af, når det hele er slut. Jeg glæder mig rigtig meget, til at se det helt færdigt.

I morgen står den på gæster. Endnu et år er gået i Fru Hansens liv, og det må naturligvis markeres. Jeg håber virkelig, at vejret bliver bedre end det var sidste år. Det skulle gerne blive vejr til lidt nydning og en god kop kaffe på terassen.

2 kommentarer:

  1. Tillykke!! Du har da sørget for fint vejr i kbh. i år ;-)

    Den sommerferie lyder skøøøøn.

    SvarSlet
  2. Forsinket tillykke.... håber, at dagen var god :)

    SvarSlet