onsdag den 17. marts 2010

Nu er det altså forår

Jeg har nemlig købt sandaler. Så nu vil jeg gerne have varme, så støvlerne kan blive smidt på loftet. Jeg længes sådan efter at komme ud. At gå og rode og at side i haven. Vi har nogle idéer med vores have. Blandt andet noget med et nyt drivhus og nogle bede. Måske også nogle æbletræer. Det er ikke drømme, der mangler. For at få sat alt dette bare lidt i system, har vi gjort noget helt vildt. Vi har sendt bud efter en havearkitekt, som skal hjælpe os med en plan, så vi har noget at arbejde efter. Det bliver vildt spændende.

Jeg har ikke fulgt så meget med i Mies historie historie i år. Behovet har ikke rigtig været der. Jeg ved, at jeg på denne tid havde min daglige gang på GN på Rigshospitalet. Kæmpe langt hjemmefra. Lige nu giver det ikke anledning til de store tanker. Det kommer først, når påskedagene er her.

1 kommentar:

  1. Tillykke med sandalerne, synes at både du og Sisse er lidt optimistiske med Jeres sko-køb :-D

    MEN JEG VIL OGSÅ HA' SOMMER!!! NU!!!

    SvarSlet