fredag den 5. september 2008

Med på noderne......

For et års tid siden var jeg sikker på, at det med bloggeri kun var for teenagere. Og her er jeg så, godt voksen og forholdsvis ny i blogland.

Den anden dag havde min søster - hende med det lækre mavedans - inviteret mig på Facebook. Nu har jeg min egen profil og har fået venner. Inden for et døgns tid havde jeg pludselig kontakt til 4 gamle klassekammerater, som jeg ikke har talt med i mange år. Hvor er det sjovt.

Der er dømt lidt ømme lægmuskler. Det er vidst en udløber af onsdagens mavedans. Jeg er sgu lidt skuffet over, at det ikke er mine mavemuskler, der blev ømme. Der er åbenbart længere ind til dem, end jeg lige havde regnet med. Men bare vent. Vi gir den gas igen på onsdag, Manne og jeg.

1 kommentar:

  1. Er du klar over, hvor mange Susanne Hansen´er der er på Facebook?

    SvarSlet