tirsdag den 13. januar 2015

Lidt for travlt

I mandags måtte jeg kaste håndklædet og meddele, at travlheden havde taget overhånd. Jeg fik ondt i maven og snurren i læberne, og så ved jeg godt, at grænsen er overtrådt. Heldigvis har jeg en skøn og forstående chef, så vi fik straks rykket nogle deadlines og lavet nogle nye aftaler. Nu har jeg travlt,  men ikke mere, end at jeg kan overskue det, for jeg ved, at det allerværste pres er overstået med ugens udgang. Herefter vil jeg melde mig ind i samfundet igen, besøge min mor, og se, hvad der foregår rundt omkring i Blogland. Vi høres ved......

11 kommentarer:

  1. Godt at høre fra dig igen - og godt at du lige fik slået bremserne i; det er sådan, det skal gøres, så det ikke udvikler sig. Også godt at du har en god chef, der hjælper med at få omstruktureret en uoverskuelig kalender.

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at du kender og mærker dine grænser. Du skal passe på dig selv, der er jo kun en dig.. :-)

    SvarSlet
  3. Guld værd at have en god chef, når grænsen for travlhed er nået. Håber du komme HEL ud ....

    SvarSlet
  4. En fornuftig kvinde har handlet fornuftigt her!

    SvarSlet
  5. Godt Susanne, godt at du kender dine grænser, godt at din chef hører, hvad du siger :-)

    SvarSlet
  6. Godt at du siger fra og trækker i nødbremsen :-)

    SvarSlet
  7. Jeg kan ikke sige mere end de andre kloge kvinder allerede har sagt, så klap dig selv på skulderen for at have reageret i tide, vi høres ved :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tilslutter mig alle de andre. Grænser er gode at kende alle steder.

    SvarSlet
  9. Pas på dig selv, men det er jo heldigvis også det du gør :-)

    SvarSlet
  10. Jeg håber du er kommet godt igennem ugen uden stress. Godt du selv kan mærke efter, når grænsen er nået og få sat tempoet ned, så du kan passe på dig selv. Og forhåbentlig har du haft en dejlig weekend.

    SvarSlet