torsdag den 27. marts 2008

I morgen har jeg fri

Det er længe siden, at jeg har "overholdt" min fridag. Enten har der været pres på, eller også er den blevet byttet til fri på andre tidspunkter, fordi der har været brug for det. Men i morgen er der helt ordinær fridag - bare mig. Jeg glæder mig vanvittigt. Jeg skal spise morgenmad med søster og Viktor og derefter en tur i byen og handle lidt. Bare mig. Der skal indkøbes noget garn. Jakob har bestilt en hue. Og finder jeg noget lækkert tøj, ja - så ryger det også med. Så skal der ellers handles. Der skal nemlig bages pizza fredag aften. Og så skal der købes lørdagsslik. Jeg tror nu at vi går i det allerede fredag aften. Dels er jeg til årsmøde på Fyn i weekenden, og dels skal vi rigtig dyrke finalen i X-Factor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar