tirsdag den 25. marts 2008

Så er det hverdag igen

Så er vi i gang igen efter en dejlig påske. Det har været dejligt at have familien samlet. Vi har hygget, været til et par påskefrokoster, sovet længe og bare hygget. Lørdag var jeg hos den lokale legetøjsforretning og købe et bobspil - nøjagtig som vi havde, da jeg selv var barn. Det har gjort lykke. Vi har spillet mod hinanden på kryds og tværs. Både far, mor og børn. Lidt strikkeri er der også blevet tid til, så der er næsten et par færdige sokker. Jeg har besluttet mig for, at det bliver de sidste i denne omgang. Nu må jeg have gang i noget andet.
Det blev også til et møde med påskeharen. Han er lidt underlig herude, for æggene kom altså op og hænge i kirsebærtræet

Jeg nyder nu også at være i gang igen. Faktisk fungerer jeg i virkeligheden bedst i hverdagen, når der er lidt faste rammer. Måske det har noget med trygheden at gøre. Egentlig er det jo rart at have det sådan, for det er jo hverdage, der er flest af.
Jeg håber, at i andre derude også har nydt påsken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar