søndag den 25. januar 2009

En anderledes weekend.

Planer er ikke altid lagt for at holde. I fredags skulle vi i byen og købe gaver, og lørdag skulle vi have været til København til markering af endt uddannelse og fødselsdag. I stedet har jeg meldt mig ind i den store gruppe af slatne danskere, der lige nu kæmper med feber, forkølelse og hvad ved jeg. Så her sidder jeg iført jobbingtøj (som familiens yngste kalder det) og strikker sokker - jeg har fundet en opskrift og forsøger mig med at strikke dem på den lange led. Nu må vi se, hvad talentet rækker til.

Jeg har heldigvis en rigtig dejlig mand. Der bliver både serveret mad og lidt godt, og tingene er blevet gjort omkring mig, selv om jeg ikke har været til noget. Nu krydser jeg fingre for, at jeg kan sende stafetten væk fra hytten her og være klar til job i morgen tidlig, for der ligger en del og venter på mig.

3 kommentarer:

  1. Når det nu skal være er det da rart at du bliver passet så godt. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Er du så blevet frisk?
    Jeg lagde mig onsdag aften... og lige nu går det sgu ikke i den rigtige retning :(

    SvarSlet
  3. Ja - det kostede hele sidste weekend, og jeg var godt nok slatten på jobbet mandag. Nu er trætheden ved at være væk og formen ved at vende tilbage. Jeg slap vidst billigt. "Bare" en grim forkølelse. Heldigvis ikke en rigtig influenza.

    SvarSlet