fredag den 27. februar 2009

Vil du elske og ære - i medgang og i modgang.

Og så var det, at vi sagde ja. I dag er det 16 år siden. Jeg husker en rigtig flot dag, hvor februar viste sig fra sin aller bedste side og var både solrig og vindstille.

Der findes ikke digitale billeder fra den store dag, så jeg kan ikke prale af, hvor fine vi var. Os i festtøj og Sara i dåbskjolen, som senere skulle blive brugt 3 gange mere.

12 1/2 år senere, så det hele sådan her ud. Det var også en rigtig god dag. Jeg tror, at jeg må være et rigtigt heldigt menneske. Et liv med ro på og mand og børn, som jeg stadig deler adresse med.


Jeg er slet ikke i tvivl om, at dette skal fortsætte lang tid endnu. Faktisk har vi aftalt, at vi skal blive gamle sammen.

5 kommentarer:

  1. Det er så vidunderligt når nogen på den måde formår at udleve kærligheden og ikke mindst værdsætte den hele livet igennem. Jeg er slet ikke i tvivl om at I vil fortsætte på den måde resten af tiden. Det virker helt rigtigt. Tillykke med kærligheden og med hinanden. :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke! Det er dejligt at se jer alle sammen på et billede - dem af jer, man kan se.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med bryllupsdagen :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et dejligt billede!
    Og atter tillykke - det er ikke sådan når man optræder flere steder på nettet...
    Knus

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillyke med kærligheden og hinanden. Allesammen!

    SvarSlet