mandag den 20. juli 2009

Erotisk buttet eller bare lidt begyndende småfed?

Kært barn har mange navne. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg trænger til at få lukket lidt luft ud af mavebæltet. At huden måske sidder lidt strammere end den plejer. Jeg må hellere tage fat.

Det blev lidt bekræftet, da Viktor og jeg igår sad og lagde planer for ugen. Jeg skal hente ham i børnehaven en af dagene, og snakken gik så på, hvad vi skal lave, når vi kommer hjem. Vi blev enige om, at vi som det første skal hjem og hoppe i trampolin (godt vejr - tak). Kan du også hoppe Moster? Det måtte jeg jo bekræfte. Det sker ikke tit, men jeg kommer af og til op og hopper lidt med ungerne. Og her var det så at bemærkningen faldt:

Jamen Moster... Går trampolinen så ikke i stykker?

5 kommentarer:

  1. Hahaha, det håber jeg så ikke at trampolinen gør )eller trampelinen, som Gustav siger)

    SvarSlet
  2. Af fulde folk eller småbørn skal man høre sandheden ;)

    SvarSlet
  3. Det var en af de dage, hvor det stod ned i stænger - så det blev slet ikke testet...

    SvarSlet