onsdag den 15. juli 2009

Turist i Danmark.



Ferien er godt i gang. Jeg kan mærke, at jeg er kommet godt ned i gear og nyder lige nu at lave absolut ingenting. Vel at mærke uden at have dårlig samvittighed.

I går satte vi kursen mod Fyn - nærmere bestemt Egeskov Slot. Det kan helt klart anbefales. Vi brugte det meste af dagen på at nyde livet, hinandens selskab og ikke mindst de fantastiske omgivelser og udstillinger, som Egeskov byder på. Vi fik ikke set det hele, så jeg er ikke i tvivl om, at vi vender tilbage en anden gang. Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af, at vi har gået rundt samme sted som hende her - helt uden at være klar over det, og dermed spildte chancen for en lille snak. Øv.

Lige nu nyder jeg bare roen. Det er kun mig og Jakob, der er hjemme. Jonas er lige cyklet til en kammerat. Sara er taget til Jylland og Bo dyrker sin favoritsport. Lange cykelture på landevejen. Jeg tror, at jeg vil sætte en enkelt maskine over og så ellers trække ud på terrassen med en flaske koldt vand og mit strikketøj.

2 kommentarer:

  1. Jeg er ret sikker på, at jeg rendte rundt i labyrinten imens billedet der blev taget. Vi kunne nemlig ikke rigtig finde rundt og gik i ring og ring, og så lige lidt mere i ring. Syntes vi var derinde længe.

    Og ja - din beskrivelse af Egeskov rammer fint plet. Det ER et godt sted.

    SvarSlet
  2. Ferie i Danmark er slet ikke så tosset :)

    SvarSlet