fredag den 20. juli 2012

Skønne dage

Jeg har tilbragt det meste af en uge på denne terrasse sammen med hele familien. Alt er foregået udendørs. Lige fra morgenmaden til det sidste glas om aftenen. Vi har levet og nydt, og vi har i den grad slappet af. Jakobs kæreste Sofie har været med os på ferie, så med 4 store unger, er det også blevet til lidt mere frihed til os gamle. 


Vi har boet i hotellejlighed i Peschiera del Garda. Vejret har i den grad været med os. Varmen har ind imellem været overvældende, men vi skal ikke klage. Vi har haft en masse gode oplevelser, og der er taget i et utal af billeder. Jeg vil prøve at sortere lidt i det og fortælle lidt om vores oplevelser når jeg laver indlæg den næste tid.


Gardasøen er fantastisk smuk i aftensolen. Det er meget specielt for en nordbo som mig at nyde synet af vand og bjerge i skønneste postkortstil. Jeg skal ikke udelukke, at vi kan vende tilbage en gang. Måske lidt længere oppe af søen. Vi er vidst ikke helt færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar