fredag den 11. september 2009

Vilde indkøb.

Jeg har fri dag. Rigtig dejligt, for det er længe siden, at jeg har haft en dag for mig selv. Formiddagen er blevet nydt. Børnene er sendt i skole i roligt tempo, der har været tid til et lidt længere bad med forkælelse, og så skulle der ellers ordnes ting herhjemme.

Så var det lige, at der skete noget. Et ellers tit sovende gen tog over. Mit shopping-gen. Jeg er ikke den, der køber ret meget til mig selv, men noget i mig fik mig til at hoppe i Poloen og tage turen i dag. Så jeg har været en tur i de lokale butikker og er kommet hjem med følgende:

3 par bukser, 1 kjole og 2 bluser. Ja - og så 6 hjemmelavede flødeboller fra Frellsen og et nyt vækkeur til manden i mit liv.

Lige nu skinder solen og havedøren er åben. Noget tyder på, at det bliver en rigtig god weekend.

God weekend til dig også.......

3 kommentarer:

  1. Spiste du også nachos og drak latté?

    Tillykke med alle de nye ting, og god weekend til Jer også.

    Knus fra os :-)

    SvarSlet
  2. Nul moster....
    Ingen nachos og ingen latte. Det smager bare ikke af det samme, når man er alene afsted.

    SvarSlet
  3. Lyder som en dejlig dag :-)

    SvarSlet