mandag den 11. oktober 2010

Kæresteweekend. Nu brugt.

Vi havde en rigtig god weekend på Hotel Hedegården i Vejle. Der var booket værelse fredag til søndag, og jeg kan forsikre, at det blev nydt.

Vi ankom omkring kl. 19.00 og markerede starten på vores weekend med et glas koldt Asti. Lørdagen blev brugt til lang gåtur, shopperi i stor stil og ellers bare afslapning og lange snakke. Det er så sjældent at vi bare er os to på den måde. Sådan helt uden afbrydelser og uden at skulle tage hensyn til noget andet. Det gør godt, og jeg er sikker på, at det er sundt.
Jeg nyder at være ude, men jeg er heldigvis indrettet sådan, at jeg også nyder at komme hjem igen. Sara og Morten var hjemme og passe Dodo, så det var skønt at komme tidligt hjem søndag, så vi også kunne nå at nyde deres selskab.
Sådan en weekend giver energi til lidt mere hverdag. Det er ikke sidste gang, vi har gjort det. Faktisk snakkede vi om, at den næste skal lægges i London. På anbefaling af Sara og Morten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar