torsdag den 25. november 2010

Gentagelsens glæde


Den har før været tema her på siden, men i morges var den altså bare ualmindelig smuk igen. Og her snakker jeg naturligvis om udsigten fra mit stuevindue. Jeg var tidligt oppe og fulgte solopgangen som den udviklede sig over snedækket. Jeg får aldrig nok af de billeder.

Dagen i dag er brugt til storindkøb. Jeg har holdt fri og dagens tema har været julegaver. Jeg ved, at det er tidligt, men så er der bare et punkt mindre på to-do-listen. Jeg mangler lige en enkelt, men det skal ikke stresse mig.

Jeg har fri igen i morgen. Hvis jeg ikke tager meget fejl skal der bages nogen æbleskiver og småkager til weekendens advent. Sara og Morten kommer hjem. Jeg glæder mig allerede. Jeg har hjulpet nisserne og fundet nogen adventspakker. Noget tyder på, at det bliver en rigtig hyggelig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar