fredag den 6. juli 2012

Ferie..

Nu har jeg lagt bunkerne bag mig og forladt kontoret. Der er ønsket god ferie på kryds og tværs, for vi er ikke samlet igen før 13 august. 

Nu skal der slappes af i weekenden - nå ja - og gøre lidt klar til turen sydpå. Jeg er slet ikke klar. Hvis det ikke var for børnene, så blev jeg gerne hjemme. Jeg gider ikke at pakke, og jeg gider ikke at køre så langt lige nu. Spørg mig igen, når jeg sidder nede i varmen på balkonen med udsigt, så svarer jeg sikkert helt anderledes. Men lige nu kunne jeg godt ønske, at vi bare skulle køre en time eller to, og lande i et lille dansk sommerhus med for meget træ på væggene og sjovt porcelæn i skabene. 

Ellers vil jeg bruge de kommende uger på at få nørklet lidt, for Sara har jo ikke fået sin bluse med på Roskilde. Jeg har også ting, som jeg godt kunne tænke mig at få læst, og ind imellem vil jeg bare sætte mig og lave det rene ingenting. 

Sidstnævnte - det med at lave ingenting - er vidst ved at gå af mode. Jeg ville sådan ønske, at drengene mestrede den kunst, men det magter de slet ikke. De kalder det at kede sig, og så skal der ske et eller andet.  

Nu vil jeg benytte mig af, at her ikke er nogen hjemme. Jeg vil indtage sofaen sammen med hunden og lave ingenting. På den måde kan jeg sikkert samle energi til at holde ferie :-)

1 kommentar:

  1. Så du er ikke kommet i feriestemning endnu..det kender jeg godt. Måske det hjælper lidt når I lander i varmen... en dejlig ferie til jer *KNUS*

    SvarSlet