lørdag den 7. juli 2012

Fuld nydning

Jeg er landet. Lige midt i ferien. Nej - endnu bedre - i starten af ferien. I dag er der lagt an til god mad og godt selskab. Min veninde og hendes mand kommer en tur. Lone og jeg har kendt hinanden siden vi var 5-6 år. Det er dejligt at have et menneske, som man deler noget historie med. Heldigvis har vi fundet mænd, der også fungerer godt sammen, så vi har haft rigtig mange gode stunder med dem.


I dag kommer de uden børn. Vores børn siger ganske enkelt ikke hinanden noget. Deres piger er på alder med Jonas og Jakob, men der har aldrig været den store kontakt. Nu er de så store, at de selv kan vælge fra, og de gør de. Det er i orden, for det er ikke dem, der har valgt, at vi andre skulle være venner.

Solen på billedet er ikke fra i dag - desværre, men jeg har tænkt mig at nyde alligevel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar