lørdag den 3. november 2012

Weekend hos familien Hansen

Om lidt kommer Sara hjem. Hun er ved stationen og hente fire glade jyder. Det er de mennesker, som har betydet så meget for hende, da hun boede der ovre. Faktisk går deres venskab helt tilbage fra efterskoler for fire-fem år siden. Jeg glæder mig, for jeg har ikke mødt de tre før, kun hørt en masse. 

Når der er lidt stille her lige nu, så er det fordi, jeg passer på ikke at bruge min arm for meget. Den er ved at drive mig til vanvid, for der er ikke noget, der går i rigtig retning. Og det uanset, hvordan jeg opfører mig. Nu har jeg lavet en aftale med lægen på tirsdag. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal tro, men jeg håber. 

16 kommentarer:

  1. Hvor dejligt endelig at møde hendes bedste venner.
    Pust og pøj pøj med armen, og tak for... Ja du ved for hvad. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været rigtig hyggeligt at få sat ansigter og stemmer på.
      Og ikke noget at takke for. Bare lige så du ved det...

      Slet
  2. Jeg håber rigtig meget, at det hurtigt kommer til at gå fremad med din arm, for nu har du da døjet med den længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den er en måned gammel nu, så nu må det godt vende. Jeg vil love mig selv, at det et slut med flyveture af den slags.

      Slet
  3. Jeg håber at I alle får en rigtig god weekend.

    Godt du går til læge med din arm, og jeg håber også at den snart arter sig i den rigtige retning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... Weekenden har været rigtig god. Nu rammer hverdagen igen, og så håber jeg, at lægen har nogle kloge ord.

      Slet
  4. Det var dog ubehageligt at det bliver ved! Jeg synes det er rigtigt godt at du tager til lægen med den der arm.
    God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine...Jeg gør, som jeg fik besked på. Han gav mig 3 uger, og de er gået nu. Så nu regner jeg med, at han står med 2 piller og et glas vand, når jeg kommer derned i morgen. Og så må det ellers være overstået.

      Slet
  5. Godt at du sparer din arm og ikke gør mere end du tror den kan holde til, og så håber jeg at lægen kan komme med et bud på hvad der er galt, og hvad der skal til for at den bliver bedre igen. For du har da vist haft ondt alt, alt for længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er ved at blive sådan lidt af en tilstand. Jeg tænker ikke ret meget over det, men det er der hele tiden.

      Slet
  6. Det er synd for dig, jeg håber at lægen kan hjælpe dig. Varme tanker og god søndag til jer..Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg lader dine varme tanker sende smerterne væk :-) Jeg trænger til at røre mig igen og til at kunne gøre lige, hvad jeg har lyst til. Knus..

      Slet
  7. Øv med den arm...håber at du snart bliver fit igen søde
    Der findes ikke noget bedre end samvær med familien og møde med nye mennesker
    Skøn søndag til jer knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Weekenden har været så mættet med godt selskab, at jeg er træt nu. Jeg kunne egentlig godt lige bruge en søndag mere. En til mig selv... Knus

      Slet
  8. Det lyder som en skøn weekend.
    Rigtig god bedring med armen. Øv, hvor er det surt for dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været dejligt Louise. Skønne unge mennesker har invaderet mit hjem og sovet alle steder. Der har været glæde og grin, og så kan man vel egentlig ikke få det meget bedre...

      Slet