torsdag den 6. november 2014

Doven blogger - og Instagram

Det er mig....

Jeg holder meget af blogland og jeg læser næsten dagligt med rundt omkring. Men at få skrevet. Jeg har tit ord i mit hoved, men der er åbenbart langt fra hoved til tastatur. Det sammenholdt med, at jeg også er for doven til at få taget billeder for tiden gør, at bloggen hviler sig lidt.

Weekenderne har ben at gå på lige for tiden. Vi har lige holdt Saras fødselsdag. Hun kom hjem og bagte og gjorde klar, og så mødte familien op her for at fejre hende. 22 år blev hun. Jonas blev på skolen, for de er ved at øve musical, og han har sin plads i musikken. Familien fra øen kom ikke hjem, og fætter Viktor var hos sin far. Dermed var Jakob med sine 19 år selskabets yngste. 

På søndag skal vi til Samsø og se den omtalte musical. De skal spille En skærsommernatsdrøm, og jeg glæder mig meget til at se, hvad de har fået ud af det. Hele ugen er brugt intensivt på projektet, så det kan sikkert kun blive godt. Samtidig skal vi til de første skole-hjem samtaler for at høre, hvordan det går den unge mand - både fagligt og socialt. Han sendte et snapchat i aftes med første karakterblad, og det kunne han godt være bekendt. Heldigvis er han sådan en, der både er til sjov og alvor, så han har altid foretrukket at have orden i sine skoleting og dermed sine lektier.

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at kikke med, så er jeg også gået hen og blevet aktiv på Instagram. Et sjovt medie, som er lidt hurtigere en blogland, men også dermed uden mulighed for de længere og mere tænksomme skriverier. Også der har jeg brugt mit navn susannekhansen. Måske vi ses.

Jeg vil angribe min dag. Den bliver lang i dag, for jeg er kommet til at tage en ekstra arbejdsopgave på mig. God dag til dig..



8 kommentarer:

  1. Du lader til at have samme problem som jeg, selv om jeg nok har mere tid at tage af. Det er lidt sært at bloggen nogle gange virker uoverkommelig. Så er det jo godt at man kan følge med på Instagram :-)
    God fornøjelse med musicalen - dejligt med de kreative og flittige børn

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - for det er jo ikke fordi, jeg ikke vil. Det er bare ikke sådan det er lige nu. Instagram er altid lige ved hånden, og det hele er bare lidt lettere. Til gengæld savner jeg dybden der.

      Slet
  2. Godt at vi har både bloggen, Instagram, wordfeud og FB, så vi stadig kan følge med I hinandens eskapader :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så enig. Og hvis vi så husker at krydre det hele med et møde i virkelighedens verden, så er vi godt på vej :-)

      Slet
  3. Det bliver sjovt at komme til musical og se, hvor dygtige ungerne er :-) Det der med ikke at få skrevet på bloggen kender jeg også. Til gengæld bliver Instagram næppe mit medie nogensinde, så er jeg alligevel mere til ord. Heldigvis er det hele jo frivilligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ungerne var FANTASTISKE. Intet mindre. Og sikke et arbejde der lægges i sådan en forestilling. Jeg må se om jeg ikke kan blogvågne lidt igen.

      Slet
  4. Ja, der er flere og flere, der 'ses' på Instagram, men dem kommer jeg aldrig til at høre til - der er alt for mange ord i mig til, at det ville være tilstrækkeligt :-)
    God fornøjelse med musicalen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og heldigvis for det Ellen. Jeg vil nødig snydes for dine ord, som jeg sluger i rå mængder.

      Slet