torsdag den 24. april 2008

Skønt.......

Det er ikke blevet til meget skriveri den sidste uges tid. Jeg har jo ikke kunnet holde mig inde. Stort set alt er sprunget ud i forhaven. Påskeliljerne står stadig og lige nu blomstrer omkring 100 tulipaner. I morges, da jeg trak fra oppe hos Jonas lagde jeg mærke til, at 3 blomster var sprunget ud på kirsebærtræet. Jo - foråret er kommet på landet.

Jeg nyder det i stor stil. Man lever altså lidt mere, når solen er fremme og man kan sidde i haven. Vi har solen på vores terasse fra middag til den går ned.
Nu mangler vi bare at få lappet drivhuset (der er blæst nogle plader ud) og få gjort plantekasserne klar, så er der rigtig dømt sommer. Vi håber, at den bliver rigtig god, for vi skal tilbringe det meste af ferien hjemme i haven i år. Vi er lige mellem 2 efterskoleophold, og bare et år fra næste konfirmation, så Frankrig kommer vidst til at undvære os denne sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar