søndag den 6. december 2009

December - med alt hvad det indebærer



Jeg tror, at de 2 små her er mine favoritter i år. De står i det ene vindue i stuen og hygger for os hver aften. Der er bagt i stor stil, brunekager, vanillekranse, vognhjul og julemandens knapper. Så nu kan julen sådan set bare komme an.

Sidste uge bød på 3 fridage. De var planlagt til julegaveindkøb og forskellige andre småting. Desværre lagde Jonas sig syg, så planerne blev skrinlagt. Han lå og kogte med 40 i feber og var rigtig skidt tilpas. Så fridagene var held i uheld. Jeg kunne blive hjemme og nusse om ham med god samvittighed. Om det har været svineinfluenzaen, der kom forbi, er der ingen, der ved. Heldigvis er han frisk igen og klar til at passe skolen i morgen. Nu har jeg noget, der ikke rigtig ved, hvad det vil. Jeg er ikke syg og ikke frisk. Bare sådan lidt dum i kroppen. Kryds lige fingre for, at det ikke bliver til noget.

2 kommentarer:

  1. Viktor og jeg krydser alt hvad vi kan... XXXXXXXXX Håber det virker :-)

    SvarSlet
  2. Krydsede fingre og god bedring til Jonas.

    SvarSlet