tirsdag den 4. januar 2011

Måske det bliver bedre i år

Jeg vil så gerne en hel masse, men når i praksis så lidt. Her taler jeg om leg med garn og pinde. Sidst var det de her glade sutsko-strømper, som blev færdige. Lige om lidt ligger der et par mere. En tyndere udgave i grønne nuancer.

Ud over strømperne har jeg et par halvfærdige projekter liggende. Jeg er bange for, at det ene har holdt sin første fødselsdag. Og så er det altså svært at få det funder frem igen. Hvis nu jeg lover her i fuld offentlighed, at nu skal det altså være - så måske?

Jeg skal altså, for i min søgen efter stort og småt på nettet er jeg stødt på Sommerfuglen. Og her et et par ting, som jeg er sikker på, at jeg bare må lave. Men jeg har lavet en aftale med Fru Hansen her i huset. Den går ud på, at vi skal lave noget færdigt, før vi må bruge penge til nye projekter.

3 kommentarer:

  1. Åh det kender jeg godt.. Godt du har lavet en aftale med Fru Hansen.. Måske skulle jeg også lave en aftale med Fru Hansen, herhjemme:)

    SvarSlet
  2. ..og hvor er det skønne ting, Sommerfuglen, præsenterer.. Skønt at se nye sider:) Men der er lige et par projekter.. det sidste igangsatte - ret omfattende..

    SvarSlet
  3. Lyder som en god og fornuftig aftale

    SvarSlet