onsdag den 12. januar 2011

Need to have

Her midt i mine januarbesparelser og fornuftige indkøb, har denne pung sneget sig ind på mig. Den har hele tiden været nice to have, men jeg kan mærke, at billedet er ved at ændre sig. Vi er på vej mod need to have. Jeg er ellers ikke den, der køber en masse til mig selv, og skal jeg være ærlig, så har jeg jo en ret lækker pung. Jeg har fundet et par hjemmesider, hvor den kan købes, og jeg checker dagligt, om den ikke er kommet på udsalg - men nej - det bruger man åbenbart ikke sådan nogen steder. Gad vide hvad jeg skal gøre, før jeg må belønne mig selv med denne lækre ting....

2 kommentarer:

  1. Kan ikke lade være med at grine....det ene indlæg om "fattigdom" og det næste om en superlækker pung ;-). Håber du finder på noget, der gør, at du fortjener den...sådan bare fordi!

    SvarSlet
  2. Jeg ved det. Og faktisk undrer det mig selv lidt, for jeg plejer ikke at have det sådan med ting, der i bund og grund er unødvendige. Men hvis nu jeg er superfornuftig i mine øvrige indkøb i januar, så måske jeg har sparet, så jeg kan.....

    SvarSlet