fredag den 4. februar 2011

Flyvefærdig

Så er han klar til at flyve ud i den store verden. Uglen for hulen. Om lidt skal han pakkes ind. Vi får nemlig besøg i dag. Sara kommer hjem. Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig rigtig meget. Vi har ikke set hende siden 28. december. Hun elsker ugler, så selvfølgelig skal hun have ham her. Han er måske ikke den smukkeste ugle, jeg har set, men han besidder en god portion charme og så har det været sjovt at lave ham.

Jeg faldt over ham i december, men syntes, at han var for dyr. Det var noget med et færdigt kit med opskrift og garn. For 14 dage siden, da jeg ledte efter sjove opskrifter til madplanen stødte jeg helt tilfældigt ind i ham igen. Denne gang på Hendes Verden. Her er der link til Kirsten som gerne pakker og sender garn til uglefar i den farve, man måtte ønske.

2 kommentarer:

  1. Hvor er han skøn, Susanne.. Har et ganske særligt og meget elskeligt udtryk..
    ..skøn skøn gave til din datter..
    og ih jeg kan godt forstå du glæder dig til at se hende..
    Rigtig god weekend..
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Super flot og charmerende ugle!

    SvarSlet