torsdag den 17. februar 2011

Nyt fra ferieland

De sidste par dage har der kun stået 2 tandbørster i bægeret. Vi har begge taget ferie sammen med børnene, der er bare ikke nogen børn hjemme. Så det er blevet til at par rigtig gode voksendøgn. Det sker så sjældent.

Gæsteværelset er blevet malet, og vi er nu ved at sortere og sætte på plads. Det tager en masse med sig, for der opstår ny plads i stuen, og der er gamle sjove ting i skabene, som skal vendes og drejes, og gamle billeder, der skal kigges på og tales om. Godt at vi har tiden til det lige nu.

Jeg er i gang med mit tæppe, men der er ikke rigtig noget at prale af endnu. Bare nogen lapper og nogen tanker om, hvorddan det kan blive. Mere om det senere.

Desværre har dagen også haft sin sorte side. Jeg blev ringet op af hjemmeplejen i morges. Far er faldet og har tilbragt det meste af natten på badeværelsesgulvet. Han er meget dårlig og kan ikke selv komme op. Han er nu indlagt. Jeg skal finde ud af, hvor man skal trække i de rigtige tråde, for vi har absolut ikke noget ønske om, at han bliver udskrevet til eget hjem igen. Desværre er der rigtig meget økonomi i sygehussystem og alt omkring vores gamle. En gang imellem føler jeg, at man glemmer, at det er mennesker, og ikke en eller anden vare, vi har med at gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar