lørdag den 12. februar 2011

Nettos små glæder

Jeg har længe handlet alt for meget et sted, hvor det er lidt for dyrt, men det var bare nemt, fordi jeg tit har afleveret og hentet Jakob i forbindelse med hans job. Det skal være slut, og jeg har lovet mig selv, at i denne måned henter jeg så vidt muligt kun dagligvarer i Netto. Men hvad har jeg lige sparet. Butikken er jo fuld af fælder. Det er i dag den 12, og jeg har allerede anskaffet følgende:

Et nøgle sort rag-garn
En ny kurv til Dodo
Den fine syæske, der er på billedet
En ny bog - Claus Elgaards fortælling om hans liv som ludoman
Pastiller - bare fordi de var i en fin dåse

Og så lover jeg, at det ikke er småting, jeg har stået med i hænderne og tænkt - nej ikke i dag. Alle disse indkøb bliver naturligvis noteret under diverse med bemærkning. På den måde kan jeg konstatere, om det i virkeligheden er billigere at handle, hvor fristelserne er mindre.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lade være med at more mig:) Det lyder som om vi har samme svagheder, fine dåser og så Cotoner:) God weekend!

    SvarSlet
  2. Ha ha ha jeg er også så let at friste når jeg er i Netto. Tror jeg kunne åbne en butik med papirsforme til muffins!! Jeg skal virkelig tage mig sammen, men Netto er min ynglingsbutik..

    SvarSlet