fredag den 18. februar 2011

Træt.....

En gang imellem går tingene bare ikke helt som planlagt. Jeg holder ferie. Den skulle stå på ren nydelse, håndarbejde og indretning af gæsteværelset. I stedet har jeg brugt dagen i går på min fars indlæggelse, som viste sig bare at være en tur på skadestuen. I dag blev jeg igen vækket af sygeplejersken. Denne gang heldigvis ikke nogen faldulykker. Hun havde overtalt far til at lade sig indlogere på det lokale plejehjem på aflastning. Det er kæmpe lettelse, for det er efterhånden utrygt, at han er alene hjemme. De sidste dage har suget al energien ud af mig. Jeg er træt, så mine læber snurrer og jeg glemmer, hvad jeg havde gang i. Når jeg møder på job på mandag, kan jeg fortælle, at jeg i den grad trænger til ferie.

1 kommentar:

  1. Kære Susanne.
    Kan godt forstå at du er træt. Håber at der snart bliver en permanent plads til din far.
    Knus Mette

    SvarSlet