fredag den 11. februar 2011

Jeg har lige været en tur i Kalundborg for at købe garn til mit nye tæppe. Det findes kun i mit hoved, så weekenden skal bruges på lidt lapper og lidt udregning. Måske en enkelt tegning. Det vender jeg tilbage til senere.

Turen hjem gjorde mig mere og mere arrig. Stort set hele vejen havde jeg en rød nissan et eller andet hængende på min krog. Ja ikke sådan bogstaveligt talt, men den var simpelt hen så tæt på, at det var rigtig ubehageligt. Chaufføren var ikke en ung uansvarlig 18 årig med nyt kørekort. Det var en kvinde. Sådan omkring de 40 vil jeg tro. En hård opbremsning og det var gået galt. Måske hun havde travlt - jeg ved det ikke. Men jeg ved, at jeg ikke gider at dele vej med hende en anden dag.

Ikke mere brok fra mig lige nu. Om lidt kommer hundeklipperen, så jeg må hellere gøre plads. Kryds lige fingre for, at min lille lækre uldtot ikke kommer til at ligne en marcipangris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar