onsdag den 25. april 2012

Onsdagsstatus

De sidste 2 dage har jeg haft ny kollega. Vi har fået en sød vikar til at hjælpe os af med puklen, og  nu virker det som om, der er lys forude. De sidste 6-7 uger har været seje, og der er opsparet 60 timers frihed. Heldigvis er jeg ikke den, der lader mig stresse, så det hele er forløbet fint, og opbakningen hjemmefra har været i orden.  Når vi har fået ro på og fundet rytmen igen, skal vi finde ud af, hvor mange timer, vi reelt mangler, og så skal der ansættes.

Jeg glæder mig til at få lidt mere fri igen. Jeg skal have læst lidt om Italien inden vi skal afsted til sommer, og jeg har som altid en masse, jeg godt kunne tænke mig at tage fat på herhjemme. Der skal anlægges bed, og drivhuset skal køres i stilling. Og så skal jeg ellers bare nyde. 

Nu vil jeg køre ud i det gode vejr og finde vej til kontorlivet. Og jo - jeg skrev gode vejr. Herren i huset har smidt græsfrø i haven og bedt om lidt regn, så de kan få lov at spire. Han har lovet mig at bestille godt vejr - altså det med sol - til sidst på ugen, så det er bare noget forbigående. 

Jeg håber, at du får en god onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar