fredag den 6. april 2012

Nyt legetøj

Desværre er det ikke mit. Det er Sara der har dykket i opsparingen for at få nyt legetøj. Hun er svært tilfreds med købet og har allerede afprøvet det godt.

Og mig... Ja jeg sidder og glæder mig på hendes vegne, samtidig med at jeg er drønmisundelig. Jeg gad også godt. Jeg elsker mit lille kamera, men ind imellem rækker det bare ikke. Sara har lovet, at hun nok skal fange det hele i Italien til sommer, så jeg ikke behøver at investere inden da. For skal jeg være ærlig, så er det vidst også lidt af en videnskab at betjene det fine apperat, så jeg ved ikke, om det er at skyde over mål, hvis jeg køber sådan et fint et.

Sara er taget hjem i dag. Hun skulle hjem og være sammen med pigerne til koncert i Bygningen i Vejle. Det har været en fornøjelse at have hende hjemme en hel uge. Jeg har nydt og vi har hygget os. Både sammen og hver for sig. Nu nyder vi en stille langfredag for os selv. Jeg har fundet garn og pinde frem, for der er hængepartier i kurven, som efterhånden har ligget lidt for længe.

Rigtig god langfredag til dig og dine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar