lørdag den 28. april 2012

Hvad koster det?

Den grønne lakridsdåse har gennem april måned været brugt til opbevaring af diverse bonner og kvitteringer. Og jeg skal hilse og sige, at det er blevet til forskrækkende mange. Mit mål har været overblik. Hvad bruger vi egentlig til mad og andre fornødenheder på en måned. At det er dyrt at holde gang i Familien Hansen, har jeg slet ikke været i tvivl om.


Jeg har brugt formiddagen på at taste alt ind i et regneark. Delt op i kategorier, så de ting jeg ønsker synlige rent faktisk bliver til at få øje på. Vi har lavet øvelsen før, men jeg havde brug for det igen. Ikke fordi vi lider økonomisk nød, men for at få overblik.


Måneden er ikke helt slidt op endnu, så der er indsat lidt tomme linier. Jeg har også kopieret siden og gjort klar til maj. Jeg tror, at det er sundt for mig at holde fokus i en periode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar