lørdag den 5. oktober 2013

I dag gider jeg godt at have travlt

Jeg laver mad, og jeg går rundt og nusser lidt og får hyggen til at sprede sig. Jeg skal også nå at bage pandekager, have taget et bad og have håret til at sidde rigtigt. Jeg gider godt det hele, for der kommer gæster til spisetid.
 
Lone og Jens kommer forbi med pigerne. Det er alt for længe siden, de har været her. De skal se køkkenet og vi skal snakke. Både om nyt og om gammelt. Lone og jeg har - som nævnt engang i et tidligere indlæg - kendt hinanden siden før børnehaveklassen.
 
Når jeg sidder træt i morgen, fordi jeg kom alt for sent i seng, vil jeg tage en tur rundt i blogland og lade hus være hus. Jeg planlægger travl lørdag og doven søndag - og det er vel i grunden slet ikke så tosset.

10 kommentarer:

  1. Så ønsker jeg dig en rigtig god og hyggelig aften.. og velkommen tilbage i morgen formiddag når du kan få lov til at dovne lidt rundt i blogland.. og wf... og... alt det andet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Aftenen blev god, hyggelig og lang. Den kostede en del af søndagen, men sådan må det jo være.

      Slet
  2. Det lyder til at blive en hyggelig weekend. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Det var slet ikke så tosset.

      Slet
  3. Rigtig god aften.. :-) vi "snakkes" ved i morgen.

    SvarSlet
  4. God weekendfordeling :-) "ses" både her og der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder jeg mig til Anne. specielt der.

      Slet
  5. God morgen, mon du er stået op ;-) Her var det doven lørdag så jeg bør vel være flittig i dag eller ikke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var oppe inden 9. Uanset hvor sent det måtte blive eller hvor lidt jeg får sovet, så kan jeg ikke sove formiddagen væk. Ind imellem kan jeg misunde ungerne for deres evne til dette.

      Slet