søndag den 27. oktober 2013

Tillykke til Sara


I dag er det 21 år siden, at denne smukke skabning så dagens lys. Og dermed 21 år siden, at jeg blev mor for første gang. Vi har sendt hilsen og snakket sammen, men må holde dagen i hver sin del af landet. Sara på højskolen i Skive og os andre på matriklen på Vestsjælland. Det er nu okay, for vi havde en dejlig weekenden sammen i sidste uge.
 
At hun er det skønneste menneske, behøver jeg vel ikke at skrive. At jeg er stolt af hende og glæder mig over hendes glæde over tilværelsen. At jeg elsker hende og glæder mig til at følge hendes vej frem i livet, og til at støtte hende og være der for hende, hvis hun får brug for mig.

Selv glæder hun sig over, at hun denne gang har fødselsdag i 25 timer.

22 kommentarer:

  1. Tillykke med smukke Sara! Det må være dejligt at have fødselsdag i hele 25 timer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame. Ja den glæde kommer jeg vidst ikke til at opleve først i august.

      Slet
  2. Og tillykke til dig, Susanne, med den smukke datter. Det er både mærkeligt og spændende at opleve ens børn som voksne, selvstændige mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte. Ja det er både underligt og spændende, men også dejligt og berigende.

      Slet
  3. Tillykke med datteren! Det må være fantastisk at opleve dem blive voksne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne. Du har helt ret. Det er da en gave.

      Slet
  4. Tillykke med Sara og tak for sidst :-)
    Tænker på om Sara går på højskole sammen med Mathilde her fra Sorø?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Og det er da mig, der takker. Jeg kom hjem til dejlig mad, der var lavet :-)
      Ja - som du allerede ved, så hygger Sara blandt andre med Mathilde.

      Slet
  5. Stort tillykke med og til din smukke datter. ;-D Knus

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med og til din smukke, kreative datter

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med jeres smukke og dejlige datter. Hvor er det et fantastisk billede af hende, har du selv taget det..??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge. Billedet er Saras eget. Jeg har personligt stjålet det på hendes kort for flere år siden. Jeg fik bare lyst til at bruge det igen.

      Slet
  8. Stort tillykke med din datter :)

    SvarSlet
  9. Et stort tillykke til jeres smukke datter ... Sov godt *knus*

    SvarSlet
  10. Tillykke! I er vist lige gode om at være heldige at have hinanden... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Heide. Tænkte lige på, om du mon er hjemme på søndag, når vi mødes igen.

      Slet
  11. Tillykke med dit første og smukke livsstykke . Håber hun har haft en dejlig dag :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kari. Hun har både nydt og hygget. Det er jo ikke så tit, at man bliver fejret af en hel højskole og så i 25 timer.

      Slet