søndag den 18. marts 2012

Man skal ikke gå ned på udstyr

Det skal gang i drivhuset i år. Derfor har fundet min pot-maker og en avis fra sidste uge. Jeg ved godt, at en flaske kunne have samme funktion, men der er altså et eller andet over at finde dimsen frem og lave sine egne små potter. Det hele skulle gerne resultere i tomater i overflod. Til os selv, til familien og til fryseren.

Inden jeg går ud og får jord under neglene, vil jeg smække et par brød på bagepladen. Dejen står og hæver i det store fad i køkkenet. Jeg er lige ved at føle mig husmoragtig i dag. Ikke nogen dårlig følelse på en søndag, der ellers bare skal nydes.

Jeg vil lige huske at fortælle, at jeg har hygget mig i Vejle og at Bo og drengene overlevede. Vidst endda uden mærkbare mén. Mere om det på et andet tidspunkt. Nu skal der pottes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar