torsdag den 15. marts 2012

Ugens tema i blogland


Når man læser rundt omkring, er der et gennemgående tema lige nu. Uden at komme med de store overraskelser, så er nøgleordet Forår. Længe ventet og modtaget med stor glæde. Da jeg lå i min seng tidligere i dag og absolut ikke gad at kaste dynen til side, fik jeg lyttet til stilheden. Til min store glæde blev den brudt. Der er jo fuglesang i de tidlige timer, og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er solen brudt igennem, når jeg kigger ud af mit stuevindue.

Jeg vil gå ud i det, og jeg vil nyde. Også selv om det er lidt koldt. Jeg håber, at du får en god dag ude i foråret.

mine æbleblomster er fra sidste år. Jeg håber, at der kommer endnu flere i år - og hvis jeg er rigtig heldig, at der også kommer æbler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar