onsdag den 6. juni 2012

Fars dag og et kryds på listen

Er der en, der er kageglad, så er det manden i huset. Derfor var der heller ikke noget at gøre. Selv om prismærket grinede højt og larmende af mig, måtte jeg købe denne flotte jorbærtærte. At den ikke var så flot, da jeg kom hjem, skyldes et mindre uheld, da jeg skulle sætte æsken i bilen samtidig med, at jeg selvfølgelig skulle have styr på taske, nøgler og bildør. Det betød ikke noget for smagen. Den var i top. 


Dagen blev ydnyttet til fulde af husets far. Det første punkt på to do listen kan krydses af på lørdag. Der er lagt ekstra isolering og lavet gulv over Jakobs værelse. Helt oppe under taget. Så nu er vi klar. Sara kan komme hjem med alle sine kasser og ting. Hun har blandt andet alt sit køkkenudstyr, der bare skal opmagasineres. Der skal også gemmes en stol og en masse småting, som der ikke bliver plads til på hendes værelse.

Hun fik 7 i sin første mundtlige eksamen i mandags. Glæden var stor, for Sara har alle dage haft svært ved det mundtlige. Hun har evnerne og klarer sig rigtig godt på skrift, men det at åbne sig. Det har aldrig været let. I dag står den på skriftlig fransk, og sådan tager den ene dag den anden lige nu. Jeg glæder mig rigtig meget, til vi skal stå med huen og den langstilkede sidst på måneden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar