torsdag den 14. juni 2012

Lad mine ting være tak...

Jeg er arrig - som i mega-arrig. Jeg er også træt og lidt bange. Vi blev vækket i morges klokken rigtig meget tidligt af lille hund, som lå og bjæffede stille i soveværelset. Derinde siger man nemlig ikke højt vov. Desværre havde den lille uldne god grund til at gø, for der var nogen i vores gårdhave. Vores bevægelsescensor til lyset er brækket i stykker, og der er fjernet lister på ruden i garagedøren. Bo fik væltet en vase i soveværelsesvinduet og dermed lavet noget larm. Det fik 2 unge gutter til at forsvinde fra grunden. Min grund. De kom ikke ind, og der er ikke sket nogen større skade. Men jeg kan mærke, at min tillid til verden har taget skade. Det er min grund, mit hjem og mit private område.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar