søndag den 24. juni 2012

Reersø Havn

Jeg har gået der så mange gange som barn, men har sjældent været der, efter vi flyttede derfra. Da Jonas skulle til sankt hans med en kammerat derude i går, var det derfor nærliggende at trippe en tur ud på havnemolen og nyde et øjeblik. Vi skal snart tilbage. Med hunden i snor og med penge til en stor is.


Jeg har ondt af mig selv i dag. Min hals er på ingen måde blevet bedre. Næsten er begyndt at løbe, og jeg skiftevis sveder og fryser. Ikke gode tegn. Og det er altså i morgen, at jeg skal være frisk, og også gerne være lidt pæn. Jeg vil tilbringe min søndag i sofaen. Iført hyggesokker, det bløde tæppe, og noget der ligner vintertøj. Dagens menu er te i lange baner og ønsker om, at jeg vågner op og er frisk i morgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar