fredag den 15. juni 2012

Fredagsstatus

Døren er lavet igen. Listerne er skruet på nu, så det kræver lidt mere at få dem lirket af. Det vil dog ikke kunne betale sig, for man skal også bruge nøgle for at komme ud af garagen nu. Nye låse og ny censor er sat op, så nu virker lyset i gården også igen.

I nat blev rollerne byttet om. Hunden snorksov i kurven, og Bo og jeg havde lyttevagten. Det er ikke blevet til meget søvn. Jeg tror, at vi vil være klar til at vælte i seng inden Disney. Heldigvis lurer weekenden forude. Vi skal forkæles med mad i byen lørdag aften. Ellers er dagene helt vores egne. Vi trænger. Der skal ro på, og så skal vi sove - ikke mindst.

Hvis jeg vidste, hvem der trampet rundt på mine enemærker, så ville jeg fortælle ham, at han ikke bare har ridset min dør. Han har også ridset mine drenge i deres humør og sind. Jonas har spurgt, om det er okay, at han også taler med sine venner om det, for det gør altså godt. Jeg har fortalt ham, at det her hverken er hemmeligt eller flovt, så han skal bare tale - alt hvad han har lyst til. Jakob kikker mere ud. Han spekulerer over, hvem det kan være. For vi er ikke et sekund i tvivl om, hvad de kom efter. Jakobs knallert er lidt speciel og kører godt. Den kunne godt stå i høj kurs.  Jeg håber, at han får lov at beholde den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar