fredag den 4. april 2014

Endnu et kvæk

Ny med lidt anderledes lyd. Halsen gør ikke lige så ondt mere. Til gengæld løber næsen som en istap i tøvejr. Altså. Så herreinfluenzaen er nok røget forbi i en noget lettere udgave. Nu er weekenden landet, og jeg lader mig forkæle. Nogen har lovet at bage fredagspizzaen i denne uge, så jeg skal bare nyde og se, hvor længe jeg kan holde mig vågen. 

I morgen skal jeg være frisk. København og Sara kalder. Vi skal besøge hende og hygge i stor stil. Så jeg krydser fingre for, at det der næseløberi også er overstået (eller i hvert fald gevaldigt nedtonet) til i morgen.

Forår mærker jeg ikke ret meget af lige nu, så jeg sætter mig og snupper endnu et par pinde på den der grønne dræber. Måske jeg kan have den på i påsken???

10 kommentarer:

  1. Dejligt at det går bedre i dag! Rigtig god tur i morgen - det lyder hyggeligt med en københavnertur og et besøg hos Sara.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame. Turen forløb rigtigt godt, og det var dejligt at se, hvor hun holder til.

      Slet
  2. Godt du er ved at være fit for fight igen.. Og god tøsetur i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge. Det er et sejt forløb her. Ikke helt i orden endnu.

      Slet
  3. God bedring...jeg håber, at du snart bliver frisk igen søde. Hellere påske end jul ikke ...God aften til jer knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Og julen varer lige til påske, og sådan er der så meget. Og du er for længst landet i templet inden jeg når bare til albuen.

      Slet
  4. Håber at helbreddet holder til weekendplanerne.. i hvert fald de gode af dem.. strikkeriet på den grønne dræber vil jeg helst ikke forholde mig til ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Weekendplanerne blev gennemført. På strepsil og med papir i tasken. Man skulle jo nødig gå glip af noget.

      Slet
  5. Du er forhåbentlig ved at være helt frisk igen og har haft en dejlig weekend med Sara.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Vi havde en dejlig weekend, og nu vil jeg rigtig gerne snart være helt frisk. Det trækker ud det skidt.

      Slet