fredag den 10. december 2010

Dagens billede 10 - nummer 9 blev væk

Lige pludselige var det gået en dag, uden at jeg havde fået kigget i gamle billeder, som jeg ellers har lovet mig selv. Derfor blev nummer 9 væk. I dag faldt jeg over kontrasterne i dette billede, som måske i virkeligheden ikke er særligt godt.

Hvad pokker laver alt det grønne græs i haven bag min julebuk? Billedet er fra 2007, hvor julen åbenbart hverken var hvid eller grå. Den er hermed dømt grøn.

Lige om lidt gør jeg mig klar til julefrokosten på arbejdet. Vi er kun 3 medarbejdere nu, så det bliver en hyggelig aften sammen med vores mænd. En rigtig god kunde i firmaet laver de skønneste julefrokoster, så han har fået lov at levere maden. Jeg glæder mig allerede. Der er dømt genbrug, så lige om lidt vil jeg gå ind og finde kjolen fra Saras fødselsdag og gøre mig klar. Jeg tror, at det bliver en rigtig god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar