fredag den 3. december 2010

Dagens billede

Sofie har lagt ud, og jeg synes, at idéen er sjov. Et billede om dagen i december. Sådan en lidt anderledes julekalender. Det er allerede den 3. nu, så man kan jo vælge at starte med at være bagud.

Mine sidste dage har været fyldt med billeder. Jeg har fået ny pc og har i den forbindelse fået fundet en masse gamle billeder frem, som der ikke var plads til på den gamle.

Mit billede i dag er fra dengang, jeg havde en lukket baghave, som jeg var meget glad for. Det var inden jeg opdagede, at planterne skjulte den herligste udsigt. Vi var lige ved at være færdige med at bygge om, så haven flød med et mix af byggematerialer og legetøj i al verdens farver og former, da vi en dag fik usædvanlige gæster i haven. Denne flotte han gik rundt derude med sin mage og havde både ro og god tid. Vi sad stille som små nisser i stuen - lige på den anden side af ruden og betragtede dem, inden de tog flugten gennem hækken og aldrig vendte tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar