onsdag den 22. december 2010

Dagens billede 21 - ja, jeg ved det

Jeg er bagud, nøjagtig lige som med lyset her. Billedet fra i går kom aldrig på. Jeg havde en dreng, der var rigtig ked af det, og som havde brug for sin mor. Han er glad igen. Lidt snak og nærhed fik problemerne til at fortone sig. Han er bare 11 år og meget følsom.

I dag har jeg været ved far og tale med ham om aflastning og hospice. Det trækker hårdt på energien. Han er mærket nu og har fået den der helt specielle lugt, der siger, at der ikke er langt igen. Han er i smerter, som ikke er til at holde ud (og jeg skulle hilse at sige, at så gør det ondt - for han er sej).

Det skal nok blive jul i det lille hjem. Min ferie startede i dag. Jeg trænger og jeg har glædet mig. Sara er kommet hjem på juleferie og nu skal vi bare hygge og være. Jeg tror og håber, at vi får nogle rigtig gode dage, som kan danne grundlag for skriverier her. Måske jeg endda får indhentet det forsømte billede.

1 kommentar: