torsdag den 30. december 2010

Så er her stille igen

Den sidste lille nisse sidder nu og nyder udsigten. Han må hellere suge til sig, for det varer ikke mange dage, før han ligger i kassen igen. Helt inde bagest i det store skab ovenpå.

De sidste 3 dage har vi været 8 om bordet herhjemme. Det er gået forbavsende godt. Alle har hygget sig, og de har også fundet ud af at trække sig tilbage til værelserne, så vi har kunnet være lidt os selv. Nu er Sara og Morten taget tilbage vil Jylland, og Jakob har sendt Signe hjem til sine forældre for et døgns tid. Alle drengene er ovenpå, og Bo er i fuld gang med at bare kransekage. Det efterlader mig helt alene i stuen. Og tro mig - lige nu nyder jeg det bare.

I morgen kommer vores gode venner og fejrer årets sidste dag med os. Vi skal have en stille og rolig nytårsaften med god mad og hvad der ellers hører til. Jeg bliver altid lidt højtidelig ved nytåret, for det var jo den dag, det hele startede. I år er det 27 år siden, vi blev kærester. Jeg kunne stadig ikke tænke mig, at det skulle være anderledes. Jeg tror faktisk, at jeg er en heldig kvinde.

1 kommentar:

  1. Tillykke med de 27 år.. God nytårsaften og godt nytår til dig og din familie..
    Kh. Mette

    SvarSlet