torsdag den 15. december 2011

Altså mænd

I går var det trommedag. Jonas skulle afsted, da der var ca. 5 minutter tilbage af en håndboldkamp, som måtte følges. Jeg vandt. Altså turen til musikskolen. Eneste min adventsnisse skulle klare, var at optage Ludvig og Julemanden, så jeg kunne se den bagefter. Jakob griner af mig, men jeg vil altså se den.

Hvad skete der så. Jo - herren i huset faldt i søvn, da han lige skulle vente på, at reklamenblokken var overstået. Og han vågnede igen, da jeg kom hjem. Ingen Ludvig og Julemanden til mig. Nu overvejer jeg, om jeg skal checke, hvad tid dagens genudsendelse er. Så kan jeg da optage den, og se den, når jeg kommer hjem.

Han er tilgivet - min kære mand. Han er oppe hver dag og ude af døren klokken lidt i fem. Så ind imellem bliver aftnerne lidt korte. Jeg skulle have været til planlægningsmøde på skolen i aften, men har aflyst. Hosten vil ikke slippe, og jeg er træt, som i rigtig træt, når vi er færdige med dagen og lander i sofaen. Så i aften kan jeg selv styre fjernbetjeningen. Hvis jeg da ikke falder i søvn....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar