fredag den 16. december 2011

Intet skriveri i dag...

Men i morgen......

I morgen tror jeg, at jeg vil skrive et indlæg, der smukt beskriver, hvordan jeg brugte fredagen på at få de sidste julegaver i hus. At jeg pludselig fik styr på det hele og nu har tid og ro til at bage en portion brune kager (til). At vanillekransedejen er lavet og kun venter på turen i kødhakkeren, så de kan blive rigtig fine.

Hvis jeg i stedet skriver, at ænderne var udsolgt, at der kun var blå servietter tilbage, og at jeg punkterede på vej hjem, så tror jeg bare, at jeg har lyst til at være lidt alene.

Nej pjat. Men der er store planer for dagen i dag, og jeg krydser så inderligt fingre for, at jeg får gjort en hel masse. For hvis jeg snart slapper mere af, så tror jeg, at jeg ender med at bevæge mig baglæns.

Rigtig god fredag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar