torsdag den 29. december 2011

Nytårsklar og lidt blandet

Jeg har handlet ind til årets sidste aften i dag. Eller i hvertfald til det, vi skal klare. Vi skal være sammen med 2 hold nære venner, så indkøb og madlavning er fordelt. Vi skal være her, så oprydning og opvask vinder jeg. Jeg er nået der til, hvor jeg snart nægter at handle mere. Mine penge løber fra mig i en hast, der næsten kan gøre mig bange.

Juleferien bliver nydt. Vi er nu 7 under tag, da både Sara og Jonas har fået overnattende gæster. Det fungerer fint. Opgaver deles, og alle tager fat. I går klarede de unge mad og oprydning, mens vi bare sad og varmede sofa.

Jeg kan mærke, at januar kommer snigende nu. Det er okay med mig. Jeg er gået lidt i det traditionelle januar-gear. Der skal laves madplaner og der skal budgetteres. Nu skal bremsen slås i, og jeg skal i hvertfald ikke spise flere småkager.

Drengene er klar til årets sidste aften. Garagen er fyldt med raketter og heksehyl. Vi er ret strikse her i huset. De har kun fået lov at skyde et par enkelte ting af, og ser jeg dem uden briller, så har jeg lovet, at det hele bliver dyppet i en spand med varmt vand.

Sidst men ikke mindst. Tak for alle jeres kommentarer i går. Er der noget at sige til, at man elsker at færdes i blogland?

Nu vil jeg gå i køkkenet, for i dag er der vidst ikke nogen, der ordner maden for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar