torsdag den 8. december 2011

Udsigt til god fredag

Dette er hvad der møder mig, når jeg ankommer til jobbet om morgenen. Lys, nisser og rigtig decemberhygge. Inde på den anden side af væggen venter der en god kop te, og når klokken er ca. midt på formiddagen, er der nybagte boller. Af den gode grove slags, og spises de varme, er smør slet ikke nødvendigt.

I morgen må jeg spise mine egne boller, for jeg har fri. Sara skal skrive opgave, så jeg vil selv køre en tur til Høng for at se, om der er tøj på stativerne, der kan friste mig. Hunden har aftale med frisøren, så jeg kommer også til at tage en tur til Kalundborg. Måske jeg kan få klaret nogle julegaver, mens Dodo bliver smuk.

Sidst men ikke mindst, så skal vi ud at spise med mit arbejde. Det har hængt i en tynd snor på grund af sygdom. Sidste melding er, at alle er klar i morgen. Jeg glæder mig. Vi skal på restaurant og hygge. Hvis jeg ikke tager fejl vil der blive snakket og grinet en del. Alt i alt har jeg vidst udsigt til en god. fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar